Bestellen
Nee, wij hanteren geen minimum orderbedrag.
Je bestelling is correct verwerkt wanneer je van ons een orderbevestiging hebt ontvangen per e-mail. Daarnaast kan je jouw bestelling ook altijd terug zien in jouw account onder het kopje ‘mijn bestellingen’.
Stuur even een mailtje naar info@liefsnoor.nl, dan kijken we wat de mogelijkheden zijn.
Zolang je bestelling nog niet in behandeling is genomen (personalisatie) of er nog geen verzending is aangemaakt, kan je de bestelling annuleren. Na het ontvangen van je track&trace code, kan je bestelling niet meer geannuleerd worden, omdat deze al in het verzendproces zit. Annuleren doe je door een mail te sturen naar (info@liefsnoor.nl) met in het onderwerp ‘Annulering’ of via WhatsApp.
Je kunt betalen met iDeal, Klarna (achteraf betalen) en onze Belgische klanten kunnen betalen met Bancontact. Als je gebruik maakt van Klarna, komt daar een toeslag van €1,50 excl. BTW bij.
Je kan het beste een mail sturen naar info@liefsnoor.nl om te overleggen bij een speciaal verzoek. Dan kijken wij wat de mogelijkheden zijn en hoe we het beste met je mee kunnen denken. Opmerkingen ingediend bij het afrekenen zijn niet leidend.
Wij hebben geen fysieke winkel. Je kan bij ons 24/7 online shoppen!
Verzenden
Wij gebruiken verzendzakken van 100% gerecycled materiaal.
De verzendkosten binnen NL bedragen €4,95 voor een brievenbuspakket en €6,95 voor een standaard pakket. Verzendingen naar België bedragen €9,50. Bij bestellingen vanaf €100 (enkel bij verzending in NL) komen de verzendkosten te vervallen.
Daarnaast bieden we ook de optie om je bestelling op afspraak te komen afhalen in Valkenswaard.
Over het algemeen is de verzendtijd 1-3 werkdagen.
Heeft jouw bestelling spoed? Neem dan contact met ons op via mail (info@liefsnoor.nl) met in het onderwerp ‘spoed’ of via WhatsApp.
Zodra jouw bestelling bij de vervoerder is afgegeven, wordt er per mail een track&trace code verzonden.
Dat kan zeker! Bij het afrekenen zie je een optie ‘verzenden naar een ander adres?’. Hier kan je het verzendadres invullen en deze zullen wij dan overnemen.
Op dit moment verzenden wij in Nederland en België.
Retouren
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren in de onbeschadigde, originele verpakking. Je krijgt dan binnen 1-3 werkdagen je geld terug. De kosten voor het retourneren van je order zijn voor eigen rekening, net zoals de verzendkosten die je hebt betaald bij je bestelling.
Je kunt je retour aanmelden door een mail te sturen naar info@liefsnoor.nl voor retourinstructies.
Let op! Gepersonaliseerde items en producten die gedragen/gebruikt/gewassen zijn kunnen niet geretourneerd worden.
Wij bieden geen omruilservice aan. Je dient het item dus te retourneren zoals hierboven beschreven en zelf het gewenste artikel opnieuw te bestellen.
Mocht je bestelling beschadigd zijn aangekomen en zijn hierbij de bestelde artikelen defect geraakt, stuur dan even een mail naar info@liefsnoor.nl met onderstaande gegevens en foto’s:
* Ordernummer
* Een foto van het hele artikel met de beschadiging duidelijk zichtbaar
* Een foto van de beschadiging (ingezoomd, zodat de beschadiging duidelijk zichtbaar wordt)
* Een foto van de gehele beschadigde doos/zak
Na ontvangst van alle bovenstaande gegevens nemen we zo snel als mogelijk contact met je op.
Overig
Wij staan altijd open voor samenwerkingen, leuk! Bij interesse kan je ons het beste even een mail sturen naar info@liefsnoor.nl.
Het kan wel eens voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We willen je vragen om contact met ons op te nemen door te mailen naar info@liefsnoor.nl. Dan gaan wij zo snel als mogelijk kijken wat de beste oplossing is en wat wij kunnen betekenen voor jou.